Fläskmaja is back!

hej alla tjockisar fläskmaja som talar!
ja du?, det gick ju mest utåt för oss, tror vi skämdes och därför fortsatte vi inte med bloggen.
Jag har iallafall kommit igång och känner mig bättre än någonsin.
Mitt mål är 15 Kg gått ner 4 kg så alltså har jag bara 11 kvar :D

Vad gör jag för att gå ner i vikt?
Jag har börjat på viktväktarna, haha ja jag vet det låter kankse lite löjligt men det är faktist Jätte bra är jätte inspererad av dem. Sen försöker jag träna varje dag, Springer i 40 min sen tränar jag armarna, när jag kommer hem  blir det alltid några sitt ups också.
Jag har tänkt på denna blogg och jag tycker fortfarande att det är en jätte bra blogg om den kan insperera andra så därför har jag bestämt mig för att fortsätta skriva i den!, kommer fläskfia också skriva?
Jag ska fråga henne så får vi se om hon vill eller inte, kommer fler inlägg idag

//FC

to fat for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0