svåra dagar att stå emot!

Jag tänkte ta upp svåra dagar att stå emot, som tex när man är bakis som jag.
I vanliga fall så brukar man ju vilja ha allting som är fett, salt & cola. Idag har jag kännt mig stark och inte alls speciellt sugen.
Jag gick upp 2 kg förra veckan och då kan man ju fråga sig själv om det är värt att gå upp 1-2 kg och kämpa yttligare några veckor för att gå ner, eller faktist hålla igen.
Jag har varit väldigt sugen denna vecka, men jag tycker att jag kunnat stå emot ganska bra endå. Stolt över mig sjlälv:) Just nu sitter jag och dricker coca cola zero eftersom det inte ínnehåller några points, vilken tur!, hur skulle man kunna klara sig utan cola dagen efter?

Mer om viktväktarna.
Jag får äta 29 points om dagen och har 42 extra bonus.
om jag säger så här:
- Kyckling 125 g = 3 points
- en öl är värd 8 points
- ris pasta 1,5 dl är värt 4 points
- en tsk mat fett, smöt, margarin, olja är värt 1 points
- Pizza är värt 42-50  points

då förstår ni lite hur man håller på, så jag kan alltså äta pizza men då kanske det är det enda jag får äta under hela dagen på mina extra points.
Men nu ska jag kila iväg och kolla på lite tv, kankse kommer ett till inlägg ikväll.

FC/ Fläskmaja too fat for you

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0