Ostbågar

Fläskmaja här-
Nu har jag precis tagit in mitt lunch intag.
idag blev det kyckling som alla dagar, med cosucos och sallad.
Och även lite vitlökssås.

-Kyckling 125 g 3 points
- coscos 2 dl 3 points
- vitlökssås 3 msk 2 points
- majs en halv burk 1 points
- sweet chili 2 msk 2 points

Så lunchen blev på 11 poinst så sammanlagt idag har jag ätit 14,5 points
Nu är det 14,5 points kvar idag man ska smälla i sig.

Jag hade fått komentarer att inte äta socker, visst det kankse inte är bra att äta socker men i denna diet så kan jag äta ostbågar jag kan dricka cola så länge jag inte går över mina 29 points om dagen.
vi kan ta min mamma tex:
det kanske inte är världens nyttigaste beetende men min mamma äter ostbågar varje dag och räknar också points hon ´går ner i snitt 1,5 kg i veckan precis som jag!
om man håller på att bantar eller går på en annan diet så är det självklart att man kankse inte ska stoppa i sig massa socker eller fett, men det beror ju helt på vad man håller på med.

PS. Skriv komentera nedanför om ni vill att vi har frågestund eller något annat roligt på bloggen.
// FC to fat for you

 
Lånad bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

tummen upp för er!

2010-04-12 @ 15:53:40
Postat av: Anonym

Tycker ni gör allt det på ett bra och nyttigt sätt! haha så roliga.

2010-04-12 @ 15:54:14
Postat av: Cornelia

fett dålig blogg, ínga proffsiga bilder. allt lånat från google.. om ni vill bli stora borde ni satsa på en snygg design, viktigt.. hade stannat om det var snyggare upplagt o lite profsigare tips. rör ni på er? vikt mål vikt. inget, finns redan bloggar som er men mycket proffsigare.. ni har mycket att lära o man ser glappen mellan era inlägg från förr tror inte ni kommer lyckas bryr mig inte o kommer inte fortsätta läsa. tare lungt med ostbågarna tjejer..

2010-04-12 @ 18:09:17
Postat av: Sofie

hihi ball bild!

2010-04-13 @ 07:47:16
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0