Möte! fläskmaja

Hello alla läsare fläskmaja here!

Idag är det tisdag och då har jag möte på viktväktarna.
Man går dit man väger sig pratar om hur det gått och sen lite tips, och om ni vill så kan jag ta med lite tips här, skriv i komentars fältet:)
så vad har jag ätit idag haha jadu, jag gillar inte att äta mycket när jag precis ska väga mig, så jag har bara ätit en knäcke macka med kalkon på och ett litet glas mjölk.

- knäcke macka med kalkon på : 2 points
- 2 dl mjölk 2 points.

Jag känner mig lite hungrig faktist så tror att jag ska dra i mig nån liten lunch också.

Ni som är intresserade av smarriga tips motion om och diet så är det bara att komentera så kankse vi inskaffar några härliga tips om det varje vecka eller mer. skriv komentar.

Men nu måste jag kila för jag måste hinna med en promenad innan mötet, hörs sen.

FC/ too fat tor you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0