tusen tack

Tack för alla komentarer. Negativa som posetiva - Vad som gör oss taggade och motiverade och roligt med mailen vi får om att vi motiverar andra - jätte kul.

Negativa - pushar oss mer vi la oss nyss på golvet oss gjorde sittups i mängder, rygglyft, armhävningar osv. Att folk säger att vi är tjocka gör oss inte ledsna, tvärtom det hjälper oss när man bara vill ge upp när man inte orkar göra dem sista sittupsen osv.

Posetivt - att ge feedback om att vi gör något bra, och att det insperar er andra och vill följa oss på vägen är helt underbart.

We are going to do this shit!
vi vet ju att vi inte är ensamma att vilja åstadkomma resultat och därför uppmuntrar vi er alla om att ta tag i det ni inte trivs med och faktiskt få tummen ur arslet och göra något åt det.

FC fatchicks not 4ever.



FC


Kommentarer
Postat av: fina brunetten

Kul blogg!



Gå in på min blogg och tyck till om mina perfekta åsikter som alla borde rätta sig efter! Puss på dig min söta kanin!

2009-11-13 @ 00:32:08
URL: http://finabrunetten.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Vill du skratta? Kolla in min och Anton från Riverside's video i mitt senaste inlägg, hahahaha!

2009-11-13 @ 11:25:22
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0