Syndar Pasta! (fläskmaja)


Haloo tjockisar!

Idag så har jag börjat redan fösrta dagen som en synd!, Jag vaknade och åt pasta med pasta sås.
Jag gick till skolan och hade ett uselt humör som man får genom att leva detta ohälsosamma liv.
När jag kom hem till skolan så hade jag bara pasta och bacon hemme, det blev CARBONARA direkt ur kastrullen, Såsigt!
Men imorgon kommer pappi hem och då blir det andra bullar, Nej! jag menar grönsaker...
Tappa inte hoppet om mig tjocka vänner, ni vet hur det kan bli!





To fat fore you!, FC


Kommentarer
Postat av: SARA

vem fan lägger ut det där om man ser ut på det viset. aja bra att ni fattat att det inte ser bra ut. vågat att visa det men lite äckligt

2009-11-12 @ 23:07:56
Postat av: Anonym

BLÄ

2009-11-12 @ 23:08:31
Postat av: ops

sexigt - NOT

2009-11-12 @ 23:11:19
URL: http://ops.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha förlåt men du har ganska stor mage!

2009-11-13 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0