ljug inte för dig själv! (fläskmaja)

VÄRFÖR VILL JAG DETTA!

Jag vill ändra på min hälsa för att må bättre och för att slutföra någonting jag verkligen vill.Både mitt självförtroende och min självkänsla Kommer höjas genom att må bättre, se bättre ut, gjort någonting jag kan vara stolt över, blivit av med ett oönskat beteende som inte kommer vara bra in någon längre tid. Jag vill veta hur det känns att känna sig nöjd och fin med sin kropp.Antingen så mår jag inte bättre utseende mässigt men kommer vara stolt att jag slutfört det jag sagt. Då vet jag att jag måste jobba med mig själv psykiskt.

MÅL:Jag vill se bra ut till min student och sommaren.Efter skolan så börjar livet och jag vill börja som en smal och hälsosam människa.

OM JAG INTE SLUTFÖR DETTA

Jag kommer må sämre, pågrund av att jag inte slutfört det jag sagt, utseende mässigt och även fortsätta i samma beteende som jag bara blir tröttare av och även på mig själv.Folk kommer börja tvivla mer på att jag inte slutför det jag säger och inte ta mig på allvar, fast jag måste komma ihåg att jag gör det här för mig själv och ingen annan.nu har jag även gjort ett löfte med er om att jag förhoppninsvis ska sluföra detta. vikt ut mig för svenska folket och misslyckas, INGEN BRA IDE'
 

Detta är ett ganska bra tips att göra, för när man börjar tvivla på sig själv så kan man bara titta tillbaka värför man gör detta. Då behöver man inte få höra det av någon annan för det går oftast inte in, och man kan inte heller ljuga för sig själv:)



too fat for you / FC


Kommentarer
Postat av: erika

näringsfysiologi, anatomi och träning är några av mina största intressen. Behöver ni rådgivning eller schema-läggningar vad det gäller kost och träning så är ni välkomna att höra av er =) önskar er LYCKA TILL!

2009-11-12 @ 22:47:16
Postat av: Mel@

Fun !!

Keep up The Fighting SPirit..

Jag kommer följa er... =)

2009-11-12 @ 23:17:37
URL: http://skjutenskata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0