fläskmajas fredag!

Den unika fredagen!

För att göra min fredag precis som jag vill ha den just nu, så ska jag ta ett långt band med  ansikts mask och skrubba hela kroppen, om du skrubbar kroppen så blir du av med celluliter som gör så att du ser tjockare ut.
Efter ett sånt bad så känner du dig så himla fräsch, och du kankse blir partysugen, vem vet?.
Som nästan alla vet så känner man sig bara piggare av att känna sig fin, och om man inte är nöjd med sin kropp så kankse det inte alltid är det lättaste att känna sig fin.
Så redan där har jag fått ett svar på tal värför jag blivit så lat, antagligen för kosten, sen påverkar vintern oss väldigt mycket, Men sen även om vi inte känner oss frächa och fina.

Ge inte upp med att nå era mål, ni blir bara besvikna på er själva då? kankse är jobbigt men det är så himla värt det när det är klart. STOLTHET!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0