är vi helt värdelösa? tänker inte ge upp.

Varför är det så jävla svårt att sluta äta skit? just nu sitter fläskmaja brevid mig och äter lasange och dricker mjölk. Det var inte alls så vi tänkte det direkt? Jag har också syndat minsann i helgen.. käkade helt okej faktiskt mest sallad och sånt men drack därimot en redbull som bara är flytande tomma kalorier som erika som hjälper oss med kost/träning uttrycker läsken. Helgen gick iallafall bra för min del, tills idag då fläskfia dräpte i sig det såsigaste tallriken jag någonsinn med pasta! Ohno - bad girl.

Jag har aldrig sett mig själv som en människa som vräker i sig skit, men på senaste tiden när man får sitta här i bloggen dessutom och tala om vad man käkar får man ju skämmas. Vägen till ett hälsosammare liv? vi vill verkligen uppmuntra andra - genom att själva inte lyckas. Vi vill inte att folk ska få ångest när de ser våra feta kroppar och känna ångest för att dom inte vill se ut som oss och därför vilja gå och träna utan för att kunna visa er resultat.

Det handlar verkligen om att komma in i rätt tänk, men jag känner själv att jag tänker till mer än vad jag gjorde förut om vad jag egentligen trycker i mig. Ikväll ska jag gå en timmes promenad och hjälp mig att uppmuntra fläskmaja till det! ( hon hatar att gå ut och gå )

FC


Kommentarer
Postat av: emmiz

båda behöver träning. ni kommer aldrig bli smala av varken lasange eller pasta. kan förstå att det är svårt är själv smal. Men skulle själv inte må bra om jag var större. lycka till, forsätter läsa nu

2009-11-16 @ 18:11:16
URL: http://emmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0